Pasar al contenido principal
La Diputación
La Institución
Corporación de Gobierno
Presidente
Vicepresidente
Diputados provinciales
Órganos de Gobierno
Pleno
Junta de Gobierno
Comisiones Informativas y de Seguimiento
Áreas de Gobierno
Área de Xestión Territorial
Área de Cultura, Patrimonio Histórico Artístico e Normalización Lingüística
Área de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo
Área de Promoción Económica e Social
Area de Economía, Recadación, Facenda e Especial de Contas
Área de Participación Cidadá
Área de Muller e Igualdade
Área de Cooperación e Asistencia aos Concellos
Área de Formación, Ensino e Economía do Coñecemento
Área de Medio Ambiente
Área de Recursos Sostibles
Área de Medio Rural e do Mar, Mocidade
Área de Deportes, Artesanía e Deseño, Memoria Histórica
Edificios, sedes y entidades dependientes
Normativa y Ordenanzas
Normativas e Ordenanzas
Plan de Medidas Antifraude
Identidad Corporativa
BOP
Noticias y Agenda
Ayuntamientos
La provincia
Servicios a ayuntamientos
Registro
Ciudadanía
Sede Electrónica
Participa
Registro
Empresas
Perfil del Contratante
Factura electrónica
Registro
Temas
Covid-19
Archivo
Bienestar Social
Cooperación ayuntamientos
Cultura
Deportes
Economía
Empleo
Formación
Infraestructuras
Innovación y TIC
Medio Ambiente
Medio Rural e do Mar
Juventud
Recaudación
Recursos Humanos
Recursos Sostibles
Servizo Audiovisuais
Turismo
Contacta
Gal
Esp
Buscar
0
Menu toggle
Buscar
Main navigation
La Diputación
La Institución
Corporación de Gobierno
Órganos de Gobierno
Áreas de Gobierno
Edificios, sedes y entidades dependientes
Normativa y Ordenanzas
Normativas e Ordenanzas
Plan de Medidas Antifraude
Identidad Corporativa
BOP
Noticias y Agenda
Ayuntamientos
La provincia
Servicios a ayuntamientos
Registro
Ciudadanía
Sede Electrónica
Participa
Registro
Empresas
Perfil del Contratante
Factura electrónica
Registro
Temas
Covid-19
Archivo
Bienestar Social
Cooperación ayuntamientos
Cultura
Deportes
Economía
Empleo
Formación
Infraestructuras
Innovación y TIC
Medio Ambiente
Medio Rural e do Mar
Juventud
Recaudación
Recursos Humanos
Recursos Sostibles
Servizo Audiovisuais
Turismo
Contacta
Ruta de navegación
Inicio
Node
B.O.P. DE 23/07/2015
B.O.P. DE 23/07/2015
Código
168
Descargar sumario
Fecha publicación
Jueves, 23 de Julio de 2015
XUNTA DE GALICIA
CONSELLERÍA DE MEDIO AMBIENTE, TERRITORIO E INFRAESTRUTURAS. AUGAS DE GALICIA
EXPTE. DH.W27.48977 (PAG. 1, R. 2906)
EXPTE. DH.W27.49571 (PAG. 1, R. 2907)
CONCELLOS
BARALLA
APROBACIÓN PROVISIONAL DO EXPTE. MODIFICACIÓN DE CRÉDITOS 7/2015 (PAG. 1, R. 2908)
CASTRO DE REI
APROBACIÓN INICIAL DA MODIFICACIÓN DAS BASES DE EXECUCIÓN DO PRESUPOSTO DE 2013 PRORROGADO PARA 2015 (PAG. 2, R. 2911)
CHANTADA
DELEGACIÓN DA ALCALDÍA NO 1º TENENTE DE ALCALDE (PAG. 5, R. 2909)
APROBACIÓN PREZO PÚBLICO PISCINA DESCUBERTA (PAG. 5, R. 2910)
FOZ
ASISTENCIA A ÓRGANOS DE GOBERNO (PAG. 6, R. 2912)
NOMEAMENTO DE MEMBROS DA XUNTA DE GOBERNO LOCAL, TENENTES DE ALCALDE E DELEGACIÓN DE COMPETENCIAS (PAG. 7, R. 2913)
LÁNCARA
APROBACIÓN DEFINITIVA DA ORD. REG. DA TAXA POR UTILIZACIÓN PRIVATIVA OU APROVEITAMENTO ESPECIAL CONSTITUIDO NO SOLO (PAG. 9, R. 2914)
LOURENZÁ
APROBACIÓN PADRÓN DA TAXA DE RECOLLIDA DE RESÍDUOS SÓLIDOS URBANOS DO 2º TRIM. 2015 (PAG. 11, R. 2915)
LUGO
LICITACIÓN PARA CONTRATACIÓN DA SUBMINSITRO DUN VEHÍCULO TODOTERRENO PARA A ÁREA DA PROTECCIÓN DA COMUNIDADE DO CONCELLO DE LUGO (PAG. 11, R. 2918)
MURAS
DELEGACIÓN DE ATRIBUCIÓN DA ALCALDÍA EN ÁREAS DE GOBERNO (PAG. 12, R. 2919)
NOMEAMENTO TENENTES DE ALCALDE (PAG. 13, R. 2920)
A PASTORIZA
DESIGANACIÓN DE CARGOS DEDICACIÓN EXCLUSIVA (PAG. 13, R. 2899)
PEDRAFITA DO CEBREIRO
RESOLUCIÓN RELATIVA Á ORGANIZACIÓN CORPORATIVA (PAG. 14, R. 2900)
APROBACIÓN INICIAL DO EXPTE. Nº 7/2015 (PAG. 16, R. 2921)
APROBACIÓN DO PADRÓN DO PREZO PÚBLICO POLA PRESTACIÓN DO SERVIZO DE AXUDA A DOMICILIO DO MES DE ABRIL 2015 (PAG. 16, R. 2922)
SARRIA
ACORDO PLENARIO SOBRE AS ATRIBUCIÓNS E INDEMNIZACIÓNS DOS MEMBROS DA CORPORACIÓN (PAG. 16, R. 2923)
DELEGACIÓNS DA ALCALDÍA (PAG. 17, R. 2924)
NOMEAMENTO DE TENENTES DE ALCALDE (PAG. 18, R. 2925)
NOMEAMENTO DOS MEMBROS DA XUNTA DE GOBERNO (PAG. 18, R. 2926)
VIVEIRO
PADRÓNS FISCAIS AUGA E CANON SANEAMENTO, REDE DE SUMIDOIRO E TAXA LIXO, 2º TRIMESTRE 2015 (PAG. 20, R. 2902)
APROBACIÓN INICIAL DO ORZAMENTO XERAL 2015 (PAG. 21, R. 2974)
XERMADE
RESOLUCIÓN RELATIVA Á ORGANIZACIÓN CORPORATIVA (PAG. 21, R. 2903)
EXPTES. RELATIVOS ÁS MODIFICACIÓNS DE CRÉDITOS (PAG. 25, R. 2904)
XOVE
APROBACIÓN DEFINITIVA EXPTE. MODIFICACIÓN DE CRÉDITOS Nº9/2015 (PAG. 25, R. 2939)
APROBACIÓN DEFINITIVA EXPTE. MODIFICACIÓN DE CRÉDITOS Nº10/2015 (PAG. 26, R. 2940)
ADMINISTRACIÓN DE XUSTIZA
XULGADO DO SOC. N.2 LUGO
PROCEDEMENTO ORDINARIO 403/2015 (PAG. 27, R. 2816)
PROCEDEMENTO ORDINARIO 468/2015 (PAG. 27, R. 2817)