Pasar al contenido principal
La Diputación
La Institución
Corporación de Gobierno
Presidente
Vicepresidente
Diputados provinciales
Órganos de Gobierno
Pleno
Junta de Gobierno
Comisiones Informativas y de Seguimiento
Áreas de Gobierno
Área de Xestión Territorial
Área de Cultura, Patrimonio Histórico Artístico e Normalización Lingüística
Área de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo
Área de Promoción Económica e Social
Area de Economía, Recadación, Facenda e Especial de Contas
Área de Participación Cidadá
Área de Muller e Igualdade
Área de Cooperación e Asistencia aos Concellos
Área de Formación, Ensino e Economía do Coñecemento
Área de Medio Ambiente
Área de Recursos Sostibles
Área de Medio Rural e do Mar, Mocidade
Área de Deportes, Artesanía e Deseño, Memoria Histórica
Edificios, sedes y entidades dependientes
Normativa y Ordenanzas
Normativas e Ordenanzas
Plan de Medidas Antifraude
Identidad Corporativa
BOP
Noticias y Agenda
Ayuntamientos
La provincia
Servicios a ayuntamientos
Registro
Ciudadanía
Sede Electrónica
Participa
Registro
Empresas
Perfil del Contratante
Factura electrónica
Registro
Temas
Covid-19
Archivo
Bienestar Social
Cooperación ayuntamientos
Cultura
Deportes
Economía
Empleo
Formación
Infraestructuras
Innovación y TIC
Medio Ambiente
Medio Rural e do Mar
Juventud
Recaudación
Recursos Humanos
Recursos Sostibles
Servizo Audiovisuais
Turismo
Contacta
Gal
Esp
Buscar
0
Menu toggle
Buscar
Main navigation
La Diputación
La Institución
Corporación de Gobierno
Órganos de Gobierno
Áreas de Gobierno
Edificios, sedes y entidades dependientes
Normativa y Ordenanzas
Normativas e Ordenanzas
Plan de Medidas Antifraude
Identidad Corporativa
BOP
Noticias y Agenda
Ayuntamientos
La provincia
Servicios a ayuntamientos
Registro
Ciudadanía
Sede Electrónica
Participa
Registro
Empresas
Perfil del Contratante
Factura electrónica
Registro
Temas
Covid-19
Archivo
Bienestar Social
Cooperación ayuntamientos
Cultura
Deportes
Economía
Empleo
Formación
Infraestructuras
Innovación y TIC
Medio Ambiente
Medio Rural e do Mar
Juventud
Recaudación
Recursos Humanos
Recursos Sostibles
Servizo Audiovisuais
Turismo
Contacta
Ruta de navegación
Inicio
Node
B.O.P. DE 12/02/2015
B.O.P. DE 12/02/2015
Código
35
Descargar sumario
Fecha publicación
Jueves, 12 de Febrero de 2015
XUNTA DE GALICIA
XEFATURA TERRIT. DA CONSELL. DE TRABALLO. E BENESTAR DE LUGO
REVISIÓN SALARIAL PARA O ANO 2014, DO CONVENIO COLECTIVO DA EMPRESA CESPA, S.A. (PAG. 1, R. 0514)
REVISIÓN SALARIAL PARA OS ANOS 2012 E 2013, DO CONVENIO COLECTIVO DA EMPRESA CESPA, S.A. (PAG. 2, R. 0515)
EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE LUGO
SERVIZO DE CULTURA, TURISMO, ENSINO, NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA E PATRIMONIO H.A.
CONVOCATORIA BASES DO PROGRAMA MUSIQUEANDO 2015 (PAG. 3, R. 0559)
CONCELLOS
COSPEITO
APROBACIÓN INICIAL DA RECTIFICACIÓN DO INVENTARIO XERAL DE BENS (PAG. 11, R. 0516)
APROBACIÓN INICIAL DOS COMPLEMENTOS EN SUPOSTOS DE INCAPACIDADE TEMPORAL DO PERSOAL AO SERVIZO DO CONCELLO (PAG. 11, R. 0517)
LUGO
NOTIFICACIÓN DE REQUIRIMENTOS CATASTRAIS (PAG. 12, R. 0518)
NOTIFICACIÓN DE TRÁMITES DE AUDIENCIA (PAG. 12, R. 0519)
NOTIFICACIÓN DE RESOLUCIÓN DE EXPEDIENTES SANCIONADORES (PAG. 12, R. 0520)
INICIO EXPEDIENTES SANCIONADORES E DE REQUIRIMENTOS DE IDENTIFICACIÓN DE CONDUTORES (PAG. 14, R. 0521)
PADRÓN TAXAS POR PRESTACIÓN DO SERVIZO DE XANTAR NO FOGAR, MES DE NOVEMBRO 2014 (PAG. 17, R. 0542)
MEIRA
EXPTE. MODIFICACIÓN DA PLANTILLA DE PERSOAL POR AMORTIZACIÓN PRAZA DE PEÓN OFICIOS VARIOS (PAG. 17, R. 0522)
MONFORTE DE LEMOS
APROBACIÓN INICIAL MODIFICACIÓN BASES DE EXECUCIÓN DO ORZAMENTO (PAG. 18, R. 0523)
OUROL
NOTIFICACIÓN INCOACIÓN EXPEDIENTES BAIXA DE OFICIO NO PADRÓN MUNICIPAL (PAG. 18, R. 0524)
OUTEIRO DE REI
EXPTE. ALTERACIÓN DE CALIFICACIÓN XURÍDICA CAMIÑO PÚBLICO, PARCELAS 435 A 596, POLÍGONO 30 (PAG. 18, R. 0525)
EXPTE. INVESTIGACIÓN DE CAMIÑO ENTRE PARCELAS 10, 7, 11 E 14 DO POLÍGONO 15 (PAG. 19, R. 0526)
RIBADEO
NOTIFICACIÓN SOBRE RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA RELATIVA Ó EXPTE. IMA 2014/08 (PAG. 19, R. 0527)
NOTIFICACIÓN SOBRE RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA RELATIVA Ó EXPTE. IMA 2014/18 (PAG. 20, R. 0528)
NOTIFICACIÓN SOBRE PROPOSTA DE RESOLUCIÓN DO ÓRGANO INSTRUCTOR RELATIVA Ó EXPTE. IMA 2014/13 (PAG. 21, R. 0529)
O VALADOURO
APROBACIÓN DEFINITIVA ORDENANZA SERVIZO AXUDA NO FOGAR (PAG. 21, R. 0530)
VIVEIRO
INICIO EXPEDIENTES SANCIONADORES (PAG. 51, R. 0531)
NOTIFICACIÓN DE RESOLUCIÓN DE EXPEDIENTES SANCIONADORES (PAG. 52, R. 0532)
REQUIRIMENTO DE EXPEDIENTES SANCIONADORES (PAG. 53, R. 0533)
APERTURA DO PERÍODO PROBATORIO DE EXPEDIENTES SANCIONADORES (PAG. 54, R. 0534)
INICIO A CONDUCTOR DE EXPEDIENTES SANCIONADORES (PAG. 55, R. 0535)
NOTARÍA
CASTELLÓ VICEDO ÁNGEL
CONSTANCIA PARTICIÓN HERENCIA (PAG. 56, R. 0350)