Pasar al contenido principal
La Diputación
La Institución
Corporación de Gobierno
Presidente
Vicepresidente
Diputados provinciales
Órganos de Gobierno
Pleno
Junta de Gobierno
Comisiones Informativas y de Seguimiento
Áreas de Gobierno
Área de Xestión Territorial
Área de Cultura, Patrimonio Histórico Artístico e Normalización Lingüística
Área de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo
Área de Promoción Económica e Social
Area de Economía, Recadación, Facenda e Especial de Contas
Área de Participación Cidadá
Área de Muller e Igualdade
Área de Cooperación e Asistencia aos Concellos
Área de Formación, Ensino e Economía do Coñecemento
Área de Medio Ambiente
Área de Recursos Sostibles
Área de Medio Rural e do Mar, Mocidade
Área de Deportes, Artesanía e Deseño, Memoria Histórica
Edificios, sedes y entidades dependientes
Normativa y Ordenanzas
Normativas e Ordenanzas
Plan de Medidas Antifraude
Identidad Corporativa
BOP
Noticias y Agenda
Ayuntamientos
La provincia
Servicios a ayuntamientos
Registro
Ciudadanía
Sede Electrónica
Participa
Registro
Empresas
Perfil del Contratante
Factura electrónica
Registro
Temas
Covid-19
Archivo
Bienestar Social
Cooperación ayuntamientos
Cultura
Deportes
Economía
Empleo
Formación
Infraestructuras
Innovación y TIC
Medio Ambiente
Medio Rural e do Mar
Juventud
Recaudación
Recursos Humanos
Recursos Sostibles
Servizo Audiovisuais
Turismo
Contacta
Gal
Esp
Buscar
0
Menu toggle
Buscar
Main navigation
La Diputación
La Institución
Corporación de Gobierno
Órganos de Gobierno
Áreas de Gobierno
Edificios, sedes y entidades dependientes
Normativa y Ordenanzas
Normativas e Ordenanzas
Plan de Medidas Antifraude
Identidad Corporativa
BOP
Noticias y Agenda
Ayuntamientos
La provincia
Servicios a ayuntamientos
Registro
Ciudadanía
Sede Electrónica
Participa
Registro
Empresas
Perfil del Contratante
Factura electrónica
Registro
Temas
Covid-19
Archivo
Bienestar Social
Cooperación ayuntamientos
Cultura
Deportes
Economía
Empleo
Formación
Infraestructuras
Innovación y TIC
Medio Ambiente
Medio Rural e do Mar
Juventud
Recaudación
Recursos Humanos
Recursos Sostibles
Servizo Audiovisuais
Turismo
Contacta
Ruta de navegación
Inicio
Node
B.O.P. DE 10/05/2013
B.O.P. DE 10/05/2013
Código
107
Descargar sumario
Fecha publicación
Viernes, 10 de Mayo de 2013
CONCELLOS
ANTAS DE ULLA
CONTRATACIÓN DA EXPLOTACIÓN DO SERVIZO DE CAFÉ/BAR E/OU RESTAURANTE (PAG. 1, R. 1755)
BARREIROS
LICENZA DE FERREIRO GARCÍA ADOLFO (PAG. 1, R. 1756)
CASTROVERDE
PADRÓN DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR DO 1º T. 2013 (PAG. 2, R. 1783)
LICITACIÓN DE PRESTACIÓN DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR NA MODALIDADE DE DEPENDENCIA LIBRE CONCORRENCIA. (PAG. 2, R. 1784)
CHANTADA
APROBACIÓN DEFINITIVA ORDENANZA FISCAL TAXA POR LICENZAS URBANÍSTICAS E SERVIZOS URBANÍSTICOS (PAG. 3, R. 1507)
APROBACIÓN DEFINITIVA ORDENANZA FISCALREGULADORA DO IMPOSTO SOBRE CONSTRUCCIÓNS, INSTALACIÓNS E OBRAS. (PAG. 10, R. 1508)
CERVO
CONTA XERAL DO EXERCICIO 2012 (PAG. 17, R. 1785)
FRIOL
LICENZA DE GONZALO MORENO PENAS (PAG. 17, R. 1757)
LOURENZÁ
LICENZA DE BENITO SALVATIERRA SÁNCHEZ (PAG. 17, R. 1758)
LUGO
NOTIFICACIÓN A DOMINGUEZ MOLEDO JOAQUÍN M. E OUTRO (PAG. 18, R. 1759)
NOTIFICACIÓN A CARRIO BIEMPICA ARTURO LUIS E OUTROS (PAG. 18, R. 1760)
NOTIFICACIÓN A CARBALLEIRA GRANDIO ESTEBAN E OUTROS (PAG. 19, R. 1761)
NOTIFICACIÓN A AGUILERA CANABAL FCO. JAVIER E OUTROS (PAG. 20, R. 1762)
APROBACIÓN DAS BASES PARA CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS A ASOCIACIÓNS E PERSOAS XURÍDICO-PRIVADAS DOS SERVIZOS SOCIAIS (PAG. 23, R. 1787)
LICITACIÓN PARA CONTRATACIÓN DUN SERVIZO DE ATENCIÓN Ó PÚBLICO NO CENTRO DE INTERPRETACIÓN DA MURALLA. (PAG. 43, R. 1816)
CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE DESBROCE EN PISTAS EN DIVERSAS PARROQUIAS DO CONCELLO DE LUGO (PAG. 44, R. 1763,2)
MONDOÑEDO
APROBACIÓN PADRÓN DA TAXA POR RECOLLIDA DE LIXO DO 2º B. 2013 (PAG. 45, R. 1764)
MONFORTE DE LEMOS
NOTIFICACIÓN A MOTOLOI STELUTA NICUSOARA E OUTROS (PAG. 45, R. 1765)
MONTERROSO
APROBACIÓN DEFINITIVA DO EXPTE. MODIFICACIÓN DE CRÉDITO Nº 03/2013 (PAG. 46, R. 1766)
PANTÓN
APROBACIÓN INICIAL DAS ORDENANZAS DE MODIFICACIÓN IMPOSTO DE CONSTRUCCIÓNS, INSTALACIÓN E OBRAS E CREACIÓN DE FICHEIROS DE DATOS PERSONAIS, E APROBACIÓN DA REG. TAXA POR EXPEDICIÓN DE DOCUMENTOS (PAG. 47, R. 1768)
ORD. REG. TAXA POR RECOLLIDA, TRATAMENTO E ELIMINACIÓN DOS RESIDUOS SÓLIDOS, ORD. Nº 5 (PAG. 47, R. 1769)
A PONTENOVA
APROBACIÓN DEFINITIVA DAS ORDENANZAS FISCAIS DO CONCELLO DA PONTENOVA (PAG. 48, R. 1807)
RIBADEO
CONTRATO OBRAS DO PROXECTO DE REMATE DA REFORMA E AMPLIACIÓN DO POLIDEPORTIVO DE RIBADEO (PAG. 54, R. 1808)
VIVEIRO
LICENZA DE JUAN ANTONIO GARCÍA LÓPEZ (PAG. 56, R. 1770)
ADMINISTRACIÓN DE XUSTIZA
XULGADO DO SOCIAL Nº3 LUGO
EXECUCIÓN 242/2012 (PAG. 56, R. 1771)
EXECUCIÓN 104/2013 (PAG. 57, R. 1772)
MINISTERIO DE AGRICULTURA, ALIMENTACIÓN E MEDIO AMBENTE
CONFEDERACIÓN. HIDROGRÁFICA DO MIÑO-SIL. COMISARÍA DE AUGAS
EXPTE. V/27/00904 (PAG. 58, R. 1776)
FÉ DE ERRATAS
CONCELLO DE LUGO
CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE DESBROCE EN PISTAS DE DIVERSAS PARROQUIAS DO CONCELLO DE LUGO (PÁG. 58)