Entidade responsable:

  • Deputación de Lugo

Rol:

  • Responsable do tratamento

Finalidades do tratamento:

  • Constitución, composición e xestión dos membros da Deputación de Lugo e cumprimento das obrigacións legais vinculadas á mesma.
  • Mantemento e custodia do Rexistro de intereses do membros da Corporación Provincial.
  • Elaboración e publicación de actas.
  • Xestión das convocatorias e comunicacións dirixidas aos membros da Corporación provincial para a asistencia a comisión, Xuntas de Goberno ou Plenos, así como aos actos ou eventos de carácter institucional.
  • Liquidación das indemnizacións ou, no seu caso, remuneracións.

Base lexitimación:

  • RXPD 6.1.c) Tratamento necesario para o cumprimento dunha obrigación legal aplicable ao responsable do tratamento.
  • RXPD 6.1.e) Tratamento necesario para o cumprimento dunha misión de interese público ou no exercicio de poderes públicos.
  • Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local.
  • Lei 5/1997, de 22 de xullo, reguladora da Administración Local de Galicia.
  • Lei 40/2015, 1 outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.
  • Lei 1/2016, do 18 de xaneiro de Transparencia e bo goberno.
  • Real Decreto 2568/1986, do 28 de novembro, polo que se aproba o regulamento de organización, funcionamento e réxime xurídico das entidades locais.

Categorías de interesados:

  • Membros da Corporación.
  • Representantes legais ou voluntarios.
  • Outras persoas (Cargos públicos, Clientes, Asociadas/os, Persoas de contacto).

Categorías de datos:

  • Datos de categorías xerais:
    • Identificativos (DNI/Pasaporte/NIE, nome apelidos, correo electrónico, enderezo postal, teléfono, sinatura manuscrita, sinatura electrónica).
    • Características persoais (Datos de estado civil, idade, datos de familia, sexo, data de nacemento, nacionalidade e lugar de nacemento).
    • Circunstancias sociais (Situación militar, propiedades, posesións, licenzas, permisos e autorizacións).
    • Académicos e profesionais (Formación, titulacións, historial do estudante, experiencia profesional, pertenza a colexios ou asociacións profesionais);
    • Detalles do emprego (Postos de traballo).
    • Datos económico-financeiros de seguros (Ingresos, rendas, investimentos, bens patrimoniais, datos económicos de nómina, datos, seguros e hipotecas).
  • Outros datos (Cargo, datos de nomeamento).

Destinatarios:

  • Administracións públicas no exercicio das súas competencias.
  • Páxinas web e outros medios de comunicación institucional.
  • Tribunal de Contas.
  • Órganos xurisdicionais.
  • Axencia Protección Antifraude e público en xeral.

Transferencias internacionais:

  • Non están previstas.

Prazo de supresión:

  • Conservaranse durante o tempo que sexa necesario para cumprir coa finalidade para a que se solicitaron e para determinar as posibles responsabilidades que se puidesen derivar da devandita finalidade e do tratamento dos datos. Será de aplicación o previsto na normativa de arquivos e documentos.

Medidas de seguridade:

  • Medidas técnicas e organizativas previstas polo Esquema Nacional de Seguridade.

Dereitos en protección de datos:

  • Para solicitar o acceso, rectificación, supresión, limitación, portabilidade e oposición do tratamento dos datos persoais, no caso de que se dean os requisitos establecidos no Regulamento Xeral de Protección de Datos, así como na Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais, pode dirixir un escrito ao responsable do tratamento, neste caso, a Deputación de Lugo, en Rúa San Marcos, 8, 27001-Lugo, ou a través da sede electrónica da mesma (https://sede.deputacionlugo.org).

Datos de contacto do DPD:

  • dpd@deputacionlugo.org