Entidade responsable:

  • Deputación de Lugo

Rol:

  • Responsable do tratamento
  • Encargado do tratamento

Finalidades do tratamento:

  • Xestión  de medidas cautelares e exercicio da potestade sancionadora (contaminación atmosférica, ruídos e vibracións, contorna natural e regas ambientais) nas actuacións de vixilancia, prevención, inspección, control, aproveitamentos, usos e protección do medio ambiente.
  • Emisión de informes de carácter ambiental previa solicitude doutras Administracións Públicas.
  • Xestión des hortos urbanos propiedade da Deputación, cedendo o uso aos cidadáns que o solicitan.

Base lexitimación:

  • RXPD 6.1.c) Tratamento necesario para o cumprimento dunha obrigación legal aplicable ao responsable do tratamento.
  • RXPD 6.1.e) Tratamento necesario para o cumprimento dunha misión de interese público ou no exercicio de poderes públicos.
  • Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases do réxime local.
  • Lei 5/1997, de 22 de xullo, reguladora da Administración Local de Galicia.
  • Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
  • Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.
  • Lei 27/2006, de 18 de xullo, pola que se regulan os dereitos de acceso á información, de participación pública e de acceso á xustiza en materia de medio ambiente.

Categorías de interesados:

  • Solicitantes.
  • Usuarios/as.
  • Inspeccionados/as.
  • Persoas sancionadas e autorizadas ou licenciatarias/os.
  • Representantes legais ou voluntarios.

Categorías de datos:

  • Datos de categorías xerais:
    • Identificativos (DNI/Pasaporte/NIE, nome, apelidos, correo electrónico, enderezo postal, teléfono, sinatura manuscrita, sinatura electrónica, datos de representación).
    • Características persoais (data de nacemento, nacionalidade)
    • Académicos e profesionais (Formación, titulacións; experiencia profesional; pertenza a colexios ou a asociacións profesionais).
  • Outros datos (datos de infraccións administrativas).

Destinatarios:

  • Administracións públicas no exercicio das súas competencias.
  • Facenda Pública e Administración Tributaria.
  • Tribunal de Contas.
  • Entidades de crédito.
  • Órganos xudiciais.

Transferencias internacionais:

  • Non están previstas.

Prazo de supresión:

  • Conservaranse durante o tempo que sexa necesario para cumprir coa finalidade para a que se solicitaron e para determinar as posibles responsabilidades que se puidesen derivar da devandita finalidade e do tratamento dos datos. Será de aplicación o previsto na normativa de arquivos e documentos.

Medidas de seguridade:

  • Medidas técnicas e organizativas previstas polo Esquema Nacional de Seguridade.

Dereitos en protección de datos:

  • Para solicitar o acceso, rectificación, supresión, limitación, portabilidade e oposición do tratamento dos datos persoais, no caso de que se dean os requisitos establecidos no Regulamento Xeral de Protección de Datos, así como na Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais, pode dirixir un escrito ao responsable do tratamento, neste caso, a Deputación de Lugo, en Rúa San Marcos, 8, 27001-Lugo, ou a través da sede electrónica da mesma (https://sede.deputacionlugo.org).

Datos de contacto do DPD:

  • dpd@deputacionlugo.org