Pasar al contenido principal
La Diputación
La Institución
Corporación de Gobierno
Presidente
Vicepresidente
Diputados provinciales
Órganos de Gobierno
Pleno
Junta de Gobierno
Comisiones Informativas y de Seguimiento
Áreas de Gobierno
Área de Xestión Territorial
Área de Cultura, Patrimonio Histórico Artístico e Normalización Lingüística
Área de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo
Área de Promoción Económica e Social
Area de Economía, Recadación, Facenda e Especial de Contas
Área de Participación Cidadá
Área de Muller e Igualdade
Área de Cooperación e Asistencia aos Concellos
Área de Formación, Ensino e Economía do Coñecemento
Área de Medio Ambiente
Área de Recursos Sostibles
Área de Medio Rural e do Mar, Mocidade
Área de Deportes, Artesanía e Deseño, Memoria Histórica
Edificios, sedes y entidades dependientes
Normativa y Ordenanzas
Normativas e Ordenanzas
Plan de Medidas Antifraude
Identidad Corporativa
BOP
Noticias y Agenda
Ayuntamientos
La provincia
Servicios a ayuntamientos
Registro
Ciudadanía
Sede Electrónica
Participa
Registro
Empresas
Perfil del Contratante
Factura electrónica
Registro
Temas
Covid-19
Archivo
Bienestar Social
Cooperación ayuntamientos
Cultura
Deportes
Economía
Empleo
Formación
Infraestructuras
Innovación y TIC
Medio Ambiente
Medio Rural e do Mar
Juventud
Recaudación
Recursos Humanos
Recursos Sostibles
Servizo Audiovisuais
Turismo
Contacta
Gal
Esp
Buscar
0
Menu toggle
Buscar
Main navigation
La Diputación
La Institución
Corporación de Gobierno
Órganos de Gobierno
Áreas de Gobierno
Edificios, sedes y entidades dependientes
Normativa y Ordenanzas
Normativas e Ordenanzas
Plan de Medidas Antifraude
Identidad Corporativa
BOP
Noticias y Agenda
Ayuntamientos
La provincia
Servicios a ayuntamientos
Registro
Ciudadanía
Sede Electrónica
Participa
Registro
Empresas
Perfil del Contratante
Factura electrónica
Registro
Temas
Covid-19
Archivo
Bienestar Social
Cooperación ayuntamientos
Cultura
Deportes
Economía
Empleo
Formación
Infraestructuras
Innovación y TIC
Medio Ambiente
Medio Rural e do Mar
Juventud
Recaudación
Recursos Humanos
Recursos Sostibles
Servizo Audiovisuais
Turismo
Contacta
Ruta de navegación
Inicio
Node
BOP DE 18/12/2025
BOP DE 18/12/2025
Código
289
Descargar sumario
18-12-2025 spa.pdf
Fecha publicación
Jueves, 18 de Diciembre de 2025
CONCELLOS
CASTROVERDE
APROBACIÓN DO PADRÓN FISCAL DO SAF DE NOVEMBRO 2025 (PÁX. 1, R. 3496)
APROBACIÓN DO PADRÓN FISCAL DAS ESCOLAS DEPORTIVAS DE DECEMBRO 2025 (PÁX. 1, R. 3497)
COSPEITO
MODIFICACIÓN PROVISIONAL DA ORDENANZA DO IMPOSTO SOBRE CONSTRUCIÓNS, INSTALACIÓNS E OBRAS (ICIO) (PÁX. 2, R. 3498)
FOLGOSO DO COUREL
APROBACIÓN DO PADRÓN FISCAL DO SAF DE NOVEMBRO 2025 (PÁX. 2, R. 3499)
LOURENZÁ
BAIXA NO PADRÓN DE HABITANTES POR INSCRICIÓN INDEBIDA (PÁX. 2, R. 3500)
BAIXA NO PADRÓN DE HABITANTES POR INSCRICIÓN INDEBIDA (PÁX. 3, R. 3501)
BAIXA NO PADRÓN DE HABITANTES POR INSCRICIÓN INDEBIDA (PÁX. 3, R. 3502)
BAIXA NO PADRÓN DE HABITANTES POR INSCRICIÓN INDEBIDA (PÁX. 3, R. 3503)
AS NOGAIS
APROBACIÓN DO PADRÓN DO SAF DE NOVEMBRO 2025 (PÁX. 4, R. 3504)
PANTÓN
ACORDO DE INCOACIÓN DE EXPEDIENTE DE INVESTIGACIÓN DE CAMIÑO (PÁX. 4, R. 3505)
RIBAS DE SIL
APROBACIÓN DO PADRÓN DE AUGA, SUMIDOIROS E LIXO DO 3º TRIMESTRE 2025 E DO PADRÓN DO SAF DE NOVEMBRO 2025 (PÁX. 4, R. 3506)
SARRIA
APROBACIÓN DEFINITIVA DA MODIFICACIÓN DAS ORDENANZAS FISCAIS: IBI, IVTM, SUMINISTRACIÓN DE AUGA, SERVIZO DE REDE DE SUMIDOIROS E VERQUIDO DE AUGAS RESIDUAIS (PÁX. 5, R. 3527)
SOBER
CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN POSTO DE TRABALLO DE MONITOR/A MULTIDISCIPLINAR DE DEPORTES (PÁX. 16, R. 3507)
XERMADE
APROBACIÓN DEFINITIVA DO ORZAMENTO 2026 (PÁX. 17, R. 3528)
APROBACIÓN DEFINITIVA DA TRANSFERENCIA DE CRÉDITO 2025/TC/05 (PÁX. 18, R. 3529)
XOVE
NOMEAMENTO DE FUNCIONARIO DE CARREIRA: ENCARGADO DE OBRAS (PÁX. 19, R. 3508)
APROBACIÓN DO PADRÓN DO SAF DE OUTUBRO 2025 (PÁX. 19, R. 3509)
APROBACIÓN DO PADRÓN POLA REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE CONCILIACIÓN, FORMATIVAS, DE OCIO E TEMPO LIBRE DE DECEMBRO 2025 (PÁX. 20, R. 3510)
FUNDACIÓN TERREO
BASES E CONVOCATORIA PARA A SELECCIÓN DE 1 ADMINISTRATIVO/A COMO PERSOAL TEMPORAL (PÁX.20, R. 3530)